onsdag 4 maj 2011

iväg

Vackra Sverige som jag lämnade
men på morgonen snöande det så "näe d här va droppen, nu åker ja"

Det sista jag sa till Elma var "när det snöar då kommer jag hem igen" pedagogiskt ja, men sen när jag gick utanför dörren..
fina Robban o Frida, hjältar skjutsade till Arlanda

Robban återupplevde gamla minnen som vagnihopsamlare, han e bra på det, stabilt


fika o
 
"vad ser du mest fram emot i Skottland och vad kommer du sakna?"


förberedelse..








sen fick ja springa sista biten o var näst sist på planet för vi hade fikat så länge o ja var så avspänd liksom


vackra Skottland o Charity kom o hämtade mig. 

Biltur genom höglandet, galet vilket ställe (förutom masten just här..)

4 kommentarer:

  1. ja, roligt! tillslut så :-P

    SvaraRadera
  2. å så härligt!! å vilken ära att få följa me sista biten!det här blir bra!:)kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Puss! Gillar dig! Kärlek!

    SvaraRadera